agneskp

Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Agnes - 16 juni 2015 23:17

Alltså shit, vilka spänningar som släppte idag.

Skrev igår att jag var i Kristianstad och gjorde en grej men ville inte säga vad. Kan säga nu att jag skrev teoriprovet, och trots att jag pluggat flera timmar i veckan i två månader så var det sjukt svårt, men jag klarade det! Idag var det då dags för uppkörningen, som jag varit mer nervös över. Men kvart över fyra fick jag berättat för mig att jag klarat uppkörningen och jag fick lycklig köra tillbaka bilen till körskolan. Själv. (visserligen med min lärare körandes i bilen bakom, men ändå)

Detta är så himla skönt. Jag har varit nervös och våndats över detta i flera månader, till och med drömt mardrömmar, men nu är det äntligen över. Trodde ärlig talat inte att jag skulle klara uppkörningen, men det gjorde jag, och nu sitter jag här, en trött, sliten, lättad och ganska glad nybliven 18-åring.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards