agneskp

Alla inlägg den 15 juni 2015

18

Av Agnes - 15 juni 2015 23:34

Idag har jag fyllt arton. Jag är numera myndig. Jag får bestämma över mig själv. Jag får dricka, köpa tobak (för det vill jag ju. not), ta körkort, ha tillgång till mina fonder på nätet, sjukanmäla mig själv och jag behöver inte längre "målsmans underskrift". Det är lite sjukt att tänka så.

Dagen började med att Tilda stack till England och jag till Kristianstad. Där fixade jag en grej som jag kanske skriver om imorgon. Efter det åt jag kinabuffée med mamma, shoppade i Kristianstads nya galleria (hittade en ny bikini <3) och körde sedan hem. Vid sex stack jag på en steppkurs och hjälp vad kul det var. Efter det stack jag hem, åt mat, duschade och kollade på en serie, och nu ligger jag här helt slutkörd. Dagen har varit bra, om än lite konstig, men jag är helt klart nöjd. Dock känns det inte som min födelsedag. Det känns som om det var min födelsedag i lördags när jag firades. Det var ett riktigt roligt släktkalas som jag spenderade med både släkt och vänner.

Nej nu ska jag sova. Det är en dag imorgon också.

Den sista bilden la Alice upp på min Facebook idag. Helt underbar bild.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards