agneskp

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Agnes - 17 april 2015 16:57

Gjorde denna för tre och två år sen, så kände mest att äh vafan då gör vi den igen dådå.


 din favoritlåt just nu - tycker om så mycket, kan inte välja bara en 
 en låt som du stör dig på just nu - FourFiveSeconds - Rihanna och Paul McCartney och vem fan den tredje är
 en låt som gör dig glad - She moves in her own way - The Kooks
 en låt som gör dig ledsen - Coyote - Love Antell
■ en låt som påminner dig om någon - Skinny boy from Sweden - Isak Strand
 en låt från en film som du tycker om - tja, allt från Pirates of the Carribean (<3333)
 en låt som påminner dig om ett särskilt tillfälle - Sigh no more - Mumford and sons
■ en låt som får dig att gråta - fortfarande Kärleksvisan - Sarah Dawn Finer
 en låt som får dig att somna/slappna av - Wake me up - Ed Sheeran (ironin)
 en låt av ditt favoritband - gick för nån vecka sen in i värsta Love Antell och Florence Valentin - perioden, så får väl säga Mitt allt - Florence Valentin
 en låt som ingen trodde att du skulle tycka om - jag har väl ingen aning om vad folk anser om min musiksmak
 en låt som du kan utantill fast att det var längesen du lyssnade på den - sjöng igenom den härom dagen, Nobody Compares - One Direction
 en låt som beskriver dig - Burned to the ground - Magnus Tingsek
 en låt från ditt favoritalbum - Bloodstream från eller En delad värld från Barn av Amerika
 en låt som du lyssnar på när du är arg - Breaking up with God - The Ark
 en låt som du lyssnar på när du är glad - Undehåll oss - Love Antell
■ en låt som du vill ska spelas på ditt bröllop - Love me like you do - Ellie Goulding 
 en låt som du vill ska spelas på din begravning - Du växer upp - Love Antell
 en låt som får dig att skratta/må bra - skrattar inte direkt åt musik, och nästan all musik i min "mysmusik"-lista får mig att må bra

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards