agneskp

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Agnes - 12 april 2015 23:11

Ett finfint påsklov där jag sjungit, jobbat, pluggat, köpt ny mobil, påbörjat en berättelse på Wattpad, kollat på musikal, träffat vänner och bara tagit det lugnt lider nu mot sitt slut. Imorgon börjar skolan igen och för första gången sen högstadiet vill jag inte alls till skolan. Inte ens lite.

Igår hälsade jag på hos Alice i Växjö och sov där tills idag. Hennes studentlägenhet var supermysig och igår kväll kollade vi på High School Musical och åt glass. Hela natten spenderade vi med att kolla på klipp på youtube (på Ylvis...) och läsa urkassa fanfictions. Det hela var superkul, önskar vi kunde träffas oftare.

Nu ska jag sova hade jag tänkt. Ute regnar det och likaså i mitt huvud. Tankarna far runt och vill inte vara still, samtidigt som oron byggs på långt nere i magen.
Jag är rädd.

Ylvis.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards