agneskp

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Agnes - 7 april 2015 23:12

Senast jag köpte ny mobil var den 1 juli 2012. Då köpte jag min älskade iPhone 4s som troget funnits vid min soda varje dag sen dess. Den uppdaterades aldrig men funkade någorlunda bra ändå.

Fram tills för nån månad sen. Då började appar crasha och funktioner i mobilen sluta fungera. Den hade länge varit lite sådär fesen med att spara kontakter och sånt, men det gjorde inget. Men då för en månad sen så kände jag att nja, kanske är dags för en uppdatering.

Så här sitter jag nu men en iPhone 5s. Den är bra, fin och fungerar utmärkt. Dock är den så snabb på allt så jag känner mig som en pensionär som aldrig hållit i en mobil förr, apparna öppnas ju direkt. På bara någon minut har jag kollat igenom det som kunde ta tio på min gamla.

Förhoppningsvis håller denna lika länge som min kära 4s. Jag kommer aldrig glömma dig, älskade 4s.

Har inte så många bilder här än heh.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards