agneskp

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Agnes - 15 mars 2015 10:35

Nu har jag varit sådär dryg och dålig på att blogga igen. Men jag har faktiskt inte hunnit. Denna veckan har varit hemsk. Har haft prov och tal och redovisningar och grejer, och addera lite stress och omotivation på det. Har dessutom kollat på genrepet till Bjärnums Musik-och teaterskolans show och haft konsert. Så japp. Det har inte hänt så mycket kul heller, bortsett från de två sistnämnda sakerna, så har liksom inte funnit något kul att blogga om. 


Showen vi kollade på i Bjärnum i onsdags var sååå bra. Dom lyfte fram fyra olika musikaler, Jesus Christ Superstar, Ghost, Sweet Charity och Mamma Mia. Ghost var bäst enligt mig, den var så fruktansvärt bra. Jag blev också så furktansvärt motiverad när jag såg denna showen. De ser ut att ha så kul. Shit alltså, jag ska komma in på den skolan i framtiden. 

Och igår hade vi då ensemblemaraton, och jag spelade gitarr i en ensemble och sjöng i en annan. Jag var även konferencier (?!) under den första konserten och det kändes ju sådär. Kände att jag ville utmana mig själv och göra något jag inte är van vid och det gjorde jag verkligen. Skämde ut mig några gånger, bland annat när jag sa "ha det bra!" till publiken i början av konserten (...), men överlag kändes det helt okej. Jag blev helt klart godkänd iallafall.


Veckorna som följer kommer vara skitgoa, förhoppningsvis. Vi ska nämligen ha tema- och turnévecka och temat för denna turnén är hip hop! Det kommer bli fett. Så inga läxor eller tråkiga lektioner på två veckor, ah vad jag älskar estet.


Bilder från igår, tagna av Johannas lillasyster. 

   

Idag ska jag inte göra något särskilt, kanske läsa en bok eller se någon film eller något. Var igång hela dagen igår så är väldigt trött idag. Ha det bra!   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards