agneskp

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Agnes - 8 september 2014 22:49

Lördag den 6:e september:
Gjorde inte så mycket. Pluggade lite mest för att ha det gjort, spelade elgitarr och sen stack jag (väldigt spontant) på 50-års fest. Det var mina föräldrars kompis som fyllde år och kan säga att det var en väldigt skojig fest! Det var väldigt fancy, men förätts- och huvudrättsbuffé, världens godaste efterätt, servitriser och fint dekorerade bord. Sen dansade vi halva natten lång, untz untz.

Jag och ett gäng fina människor från kören på festen.

Söndag den 7:e september:
Vaknade lite väl sent, då jag somnade vid tre natten innan. Gjorde inte så mycket under dagen, färgade ögonfransarna/ögonbrynen, gymmade och kollade på sista avsnittet av Millenium <3. Mysig dag, kände att jag fick saker gjort denna helgen, faktiskt.

Måndag den 8:e september:
Alltså idag. Började skolan kl 11.50 (HEH) men vaknade vid åtta, så kollade på en serie på MTV som heter Faking It. Såg hela den första (och enda) säsongen och den var faktiskt bra! Sen hade jag svenska, gemu och ensemble och tja... sen slutade jag. Hade även skolval och jag röstade faktiskt. Stack sedan hem och kollade på klipp på mobilen, spelade gitarr och kollade på Idol och tja, nu är jag här. Ska sova nu hade jag tänkt, så ja, detta var lite om min helg. Ha det gött!

Imorgon börjar dansen btw och jag är sååå taggad. Iihhhh!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards