agneskp

Alla inlägg den 5 september 2014

Av Agnes - 5 september 2014 22:17

- fick ett nytt namn av en twitterkompis, så jag heter numera Violeta Ignacio Pa Pa Etwickana

- jag älskar att vara själv men hatar att vara ensam 

- jag har köpt ett anteckningsblock som ser ut precis som Neds block i Ned's Declassified och jag är typ kär i det

- jag byter klädstil oftare än jag duschar känns det som

- köpte en såååå mysig höst-jacka-thing igår på second hand

- idag började jag gråta när min kompis höll ett tal om Jesus 

- imorgon hade jag tänkt att gå ner på stan och demonstrera mot SD

- jag ska nog sluta gymma då jag från och med nästa vecka kommer dansa tre gånger i veckan och ha skolidrott en dag i veckan

- jag drömmer om att kunna spela gitarrsolon

- jag har börjat ta sånglektioner i skolan nu och jag älskar det...

- ... och jag är även med i sångensemblen vilket är så kul

- I wish I was a punkrocker with flowers in my hair

- jag älskar Millenium filmerna srsly

- jag är så så så sugen på att tatuera mig

- nästan alla mina tvångshandlingar och tvångstankar försvann i en vecka efter att MeeShee dog, men nu är de tillbaka igen

- jag börjar fem i tio varje torsdag och fredag under hela tvåan och halleluja praise the lord

- min klass är den bästa klassen som finns

- de skönaste underkläderna jag äger kommer från Victorias Secret 

- tack vare min antibiotika för mina finnar så får jag inte vistas i solen 

- jag kollar fortfarande efter kaninburen, det sitter liksom i ryggmärgen att göra det varje morgon...

- ... och likaså kollar jag mot stjärnorna varje kväll och säger godnatt till MeeShee 

- jag ska rösta i Skolvalet på måndag 

- det är sååå skönt att inte läsa matte i tvåan, aaah

- på grund av mina akne-tabletter har jag också fått ändra mina frukostvanor efter 10 år med samma frukost (från yoghurt till mackor :c) 

- jag förstår inte trenden med Nike Air:skor...

- ... och likaså inte trenden med märket Odd Molly. varför köpa så dyra saker när det finns betydligt billigare och snyggare alternativ 

- däremot har jag börjat älska second hand 

- jag ska gå på audition om två veckor till musikalen Peter Pan i Kristianstad och jag är så nervös

- jag har verkligen börjat följa Pewdiepie på riktigt och jag känner mest att hoooppsan

- jag kollar just nu på Gladiatorerna och kommer inte på mer att skriva om 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards