agneskp

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Agnes - 4 december 2013 23:06

Detta skrev jag för två år sen:

Och det mesta där stör jag min fortfarande på HAHAH. Men kan göra en fin liten punktlista på saker jag stör mig på.

- när folk beter sig som om man sitter ihop och kan inte ta några beslut eller liknande själv utan att man själv måste vara med

- när folk skär sig för att få uppmärksamhet (missförstå mig inte här, jag har inget emot folk som skär sig, men jag kan störa mig på det om de liksom skyltar med det för att få uppmärksamhet. sen om man är gör det för att på riktigt skada sig själv är en helt annan sak. som sagt, missförstå mig inte, men det finns folk som gör det för uppmärksamhetens skull)

- när fingrarna blir kalla av att spela gitarr

- när folk har roligt åt ens utseende (det gör mer ont än vad man tror)

- när folk, helt utan anledning, slutar prata med en och blir sur, bara för att de känner för det

- "can this pic get 100k likes in 1 hour? please show your respect"

- när man inte kan uppdatera apparna i mobilen för att det kräver iOS7 vilket jag inte har eh

- när folk inte kan skilja på "de" och "dem" (inte alltid jag kan det HEHEH)

- när små barn har mobiler (typ när man ser femåriga leka i sandlådan och så helt plötsligt tar de fram sina iPhone 5 och börja hålla på med de istället. WHY)

- försenade bussar och tåg

- när ens bästa kompisar lämnar en för pojkvännen

Kan sitta och rabbla saker jag stör mig på hur länge som helst, men nu måste jag sova. Godnatt!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards