agneskp

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Agnes - 3 december 2013 22:56

Alltså förlåt att jag knappt bloggat idag, men denna dagen har varit helt uppochner.
För det först gick jag i skolan mellan 9.00-9.30, bara det är ju ovanligt. Vi skulle öva på luciat idag, och i.o.m att jag inte sjunger utan spelar gitarr, så behövs jag bara på en låt. Och den övade vi då.
Sen satt jag i bibblan och gjorde matteläxa tills halv tolv, då Astrid slutade. Då stack vi och åt innan vi stack ner på stan. Köpte en tröja på H&M till mig själv, fast att jag egentligen skulle handla julklappar...
När jag sen kom hem märkte jag att MeeShee inte mådde bra. Hon satt bara i ett hörn av buren och stirrade rakt ut i ingenting, åt inte, drack inte. Precis så som hon var för ganska exakt ett år sen. Så jag cyklade allt vad jag kunde en halvmil och köpte Critical Care, något sånt där kosttillskott. Gav det till henne och sen bara väntade jag.
Hon blev inte bättre, hon var likadan. Men jag kunde inte göra något. Så jag försökte fördriva tiden med lite allt möjligt innan det blev dags för mig att klippa mig. Så jag lämnade min älskade och stack och klippte mig, för första gången på över ett år. Skönt.
Kom sedan hem och MeeShee var inte bättre, så pappa ringde veterinären. Vi fick komma dit direkt (hos en gammal trevlig pensionerad veterinär mitt ute i skogen). Där fick hon b-vitamin spruta och kortison-spruta. Kan säga att kortisonet verkade fort, hon är lite av en duracellkanin nu. Men ja, sen när vi kom hem från vet så gav jag henne en morot som hon började äta på och senare lite Critical Care, vilket hon också tog. Så hoppas hon blir bättre... Och nu har jag skitont i huvudet och är jättetrött, men ska skriva om min tredje 'punkt' ändå HAHA.

Min nuvarande kärlek. Well. Jag är, för det första, inte kär. Jag anser att kärlek mellan "partners" är något ömsesidigt, och vad jag vet är ingen kär i mig. Dock är jag förtjust i en person, men det vill jag inte berätta här. Ha ha.

Ja, denna punkten var ju rolig... HAHHA. Nej nu ska jag ta och sova.

Nyklippt.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards