agneskp

Inlägg publicerade under kategorin Decemberlista 2011

Av Agnes - 8 december 2011 14:50

HAr varit med om många pinsamma grejer men.. igår händer det faktiskt två (!) pinsamma grejer när vi va på stan. Hrm, men säger bara ena här haha.

Okej, kort fattat. Jag gick och drack ramlösa och min kompis sjöng. Sen snubbla hon, och liksom råkade sjunga lite högre då..Asså det går inte att förklara, men det lät VÄLDIGT roligt. SÅ jag börja garva, med vatten i munnen. Och vi var mitt inne i Kapphal, i rulltrappan. Och jag garva, MED vattnet i munnen.. Och ni vet att man liksom inte kan skratta med vatten i munnen, utan man måste spotta ut det? Det var va jag gjorde, mitt i rulltrappan inne på Kapphal. Sprutade ner deras rulltrappa.. Och det kom typ värsta mamman med dottern som såg det, HAHAHHAAHHAH det var riktigt pinsamt.. Jag gick bara där ifrån sen, samtidigt som jag höll på att dö av garv..


Hahaha jaa, så normal är jag.. xd

Av Agnes - 8 december 2011 14:39

OJ.. Dett avar svårt. Jag har så många bra vänner, och jag väljer nog att inte nämna någon. Men som sagt, har några riktigt bra vänner, vissa har jag bara känt i ett halvår, vissa har jag känt sen jag var 6. Mina vänner betyder mkt för mej, och ni ska veta att jag älskar er alla!
Så, ingen nämnd, ingen glömd ^^


 

Av Agnes - 6 december 2011 15:53

Ehh.. cyklat över ett övegångställe när rödljuset fortfarande visat rött?..

HAHHA ahh men nej, vet faktiskt inte.. xd

Av Agnes - 5 december 2011 07:42

1. Jag hatar skräckfilmer.

2. Jag tkr att One Piece att skit fult, man ser ut som värsta stora bäbisen i den.

3. Tkr oxå att såna pälsmössor är jätte fula, men det är vad jag tkr.

4. Hejjade på Moa i idol. Hejjade oxå på Linni, men hon åkte ju ut.

5. Stannar hellst hemma och tittar på tv med mina föräldrar en fredag kväll.

6. Jag har en vägg täckt med bara bilder på Ulrik Munther.

7. Går oftast upp 45 min innan skolan börjar.

8. Jag får inte shoppa kläder sj.

9. Älskar pösiga, stora, mysiga kläder. Har dock inte så många stora mysiga kläder haha..

10. Jag sitter och skriver detta 10 min innan jag ska till skolan HAHAH.


 

Bilden togs igår när jag var ute och skulle fixa en sak i skogen.. xd

Av Agnes - 4 december 2011 20:23

Okej, en liten klassisk lista här på saker som stör mej:


- När folk snackar skit


- När ngn lägger ut en bild på sej sj och skriver "ignorera bilden"..


- När någon är orättvis


- När någon är fördomsfull


- När någon slutar prata med mej utan anldening


- "Gilla detta och jag skriver månadens.." statusar på facebook.. -.-


- När man skrivit ett fell långt sms och mobilen stängs av



Asså, nu är det inte så att om ngn lagt ut en sån status på bloggen, elr slutat prata med mej, så stör jag mej på den. Det är bara det att jag liksom stör mej när ngn gör sånt.. xd Äsch, det blev komplicerat här nu, men ta inte illa upp.. xd



 

Av Agnes - 4 december 2011 20:22




Hrmm.. svår fråga.. Är nog inte direkt kär just nu..




Av Agnes - 2 december 2011 15:04

Hahah ett litet problem med denna.. jag har aldrig kysst ngn.. x'''d


 

Av Agnes - 1 december 2011 20:59

Dag 1 – Om mig

Dag 2 – Min första kyss

Dag 3 – Min nuvarande kärlek

Dag 4 – Det här stör mig

Dag 5 – Ett nytt kort på mig och 10 fakta

Dag 6 – Någonting olagligt jag gjort

Dag 7 – Min bästa vän

Dag 8 – Ett pinsamt minne

Dag 9 – Min första kärlek

Dag 10 – Saker jag saknar

Dag 11 – Mina rädslor

Dag 12 – Mina hobbies

Dag 13 – Jag har gjort det här för att göra någon avundsjuk

Dag 14 – Mina syskon

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 16 – Saker jag är beroende av

Dag 17 – Mitt favorit minne

Dag 18 – Den mest konstiga grej jag gjort

Dag 19 – Någon jag avgudar och varför

Dag 20 – Det här får mig att gråta

Dag 21 – Min ‘att gör lista innan jag dör´

Dag 22 - Fem saker jag inte går ut utan

Dag 23 - En dag från 2011 som jag minns så väl

Dag 24 - En bild från den här julen



Hrm. kör 10 saker elr ngt.


1. Har fem namn med både mitt förnamn, mina mellannamn och mina efternamn.

2. Fyller år den 15 juni. Föddes 1997.

3. Har lärt mej sj att spela gitarr och piano.

4. Är rädd för utedass. Har aldrig tittat ner i ett.

5. Duschar inte om inte mitt hår är smutsigt.

6. Säger hela tiden till mej sj att sluta äta godis, men fortsätter äta lika mkt ändå.

7. Fick mobil sist i min klass, vilket var när jag var 12.

8. Har ridit sen jag var 8, sjungit i kör sen jag var 7 och dansat showdans sen jag var 9 år.

9. Har aldrig haft ett förhållande.

10. Måste egentligen gå och lägga mej nu. Är trött.


Hahahhaha jag suger på sånt här..


Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards