agneskp

Inlägg publicerade under kategorin Decemberlista 2011

Av Agnes - 16 december 2011 14:46

Ooookej.. xd


Min mobil

Min egna säng

Datan


Typ det? xd

AHHAHAHAHA


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Okej då sticker jag väl först t stan nu, och välkomnar min kompis kompis som ska vara i hässleholm ett tag xd sen ska jag t stallet. hade först tänkt o se Robin stjernberg kl 17, men öhh, orkar inte. Har sett han så mkt på tv ändå xd



Av Agnes - 15 december 2011 15:24

 Åh shiet, ingen aning.. att få en häst? Att bara få vara mej sj? Att allt ska bli som förut?


Okej.. mobba inte min arm.. den var där för att hålla upp mitt  hår.. or something like that.. xd 




Av Agnes - 14 december 2011 14:58

Har bara ett syskon och hon heter Tilda.

Är 13 år, det skiljer 15 månader och 6 dagar mellan oss.

Vi är lika mycket lika som olika.

Gillar henne för det mesta, haha. Men man får ta allt med lite kärlek ♥

 

Lagon snygga (host) och lagom seriösa (HOST)



Av Agnes - 13 december 2011 14:45



Spelat lycklig, fast att jag varit allt annat än det.



Av Agnes - 12 december 2011 14:45

Rida, Dansa, Sjunga (ibland), Läsa bloggar ♥


 

Gammal bild, men tkr faktiskt att den är ganska söt. Sne ryttare, sne häst ^^

Av Agnes - 11 december 2011 10:00

   Hrmm, finns olika sorters rädslor.. Tar blandat.


- jag är jätterädd för fyrar, såna till havs ni vet?


- utedass. Hjälp


- mörker. Jag är mörkrädd


- att något läskigt ska dyka upp på data skärmen när jag tittar på filmer på youtube. Kan tillägga att jag aldrig sett en skräckfilm.. xd


- att min kanin ska dö.


- att flyga. Jag får lite smått klaostofobi då.


- att någon jag känner ska dö.


bjuder på en underbart vacker normat bild på min underbart vackra kanin ☺





Åhh kolla vad jag nyss märkte!!

---> ♀

hahahahaha nu kan jag göra det på datan ^^ Min nästa rubrik ska typ bli: ♀ 



Av Agnes - 10 december 2011 10:09

Hrm, dom är rätt många nu.. Men typ:

Jag saknar Misty, fast hon är kanske inte en sak..

Jag saknar sommaren.

Jag saknar solen.

Jag saknar sommalovet.

Jag saknar att se på Ulrik.

Jag saknar vissa av mina kompisar.

Jag saknar att vara frisk, är liksom sjuk just nu..

Jag saknar mitt liv förr, när jag alltid var glad och allt var helt underbart.

Jag saknar konfalägret.

Jag saknar stallet.

  

Tar en bild på Ulrik bara för att han är så snyggsötfinunderbarvacker ♥


Av Agnes - 9 december 2011 16:06

Asså denna är oxå svår..

Har ju aldrig varit tsm med ngn.

Elr jo, med en kille på dagis!

hahhahahahaahhahahah det kanske man kan kalla min första kärlek elr? xd

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards