agneskp

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Agnes - 2 september 2015 21:14

Jag är ju sämst på att blogga. Men jag bryr mig inte.

Skolan äger. Konstigt nog. Den är sjukt rolig. Har ingen ångest eller panik över någonting som har med den att göra, och känner mig taggad på det mesta (bortsett från de normala ämnena som är pisstråkiga. men musikämnena är skoj).

För två helger sen var jag och såg joddla och det var typ den roligaste helgen på länge. Spenderade den med mina fellow klasskompisar och shit vad kul det var.

På helgen efter, alltså helgen som var nyss, var vi på Åkersberg med kören. Det var jättekul, faktiskt. Fredagen innan kollade vi på Rock the Night i röda salongen och jeeeez vad bra det var.

Usch vad flummigt detta blev. Men ville uppdatera mig själv och er lite. Ha deeeet.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards