agneskp

Alla inlägg under februari 2014

Av Agnes - 16 februari 2014 20:26

Idag har jag kollat på skidor, gaygalan, gymmat och ätit en massa mat.
Imorgon ska jag rensa bilder på min mobil, rensa en gammal dator, skriva en romananalys, handla, gymma och öva på min orgel/gitarr/pianoläxa.
This sportlov rocks.

Av Agnes - 15 februari 2014 23:43

Av Agnes - 15 februari 2014 16:40

Det var ganskadåligt ljus så de flesta blev suddiga. Men men.                                 

endast en är redigerad, vet inte om ni ser vilken. borde egentligen redigera de andra också men orkar inte eheh. 

Av Agnes - 12 februari 2014 21:17

   

Av Agnes - 11 februari 2014 21:05

Trodde inte att jag bloggade senast i lördags. Jag ber om ursäkt. Men har haft lite lite tid. Och lite lite att blogga om.


I söndags gymmade jag (duktiga jag) innan jag stack och handlade på Maxi/åt på McDonalds/köpte en hylla med Rebbe och Mattias. Det var mysigt, gillar att umgås med dem höhöh.


I måndags började skolan igen. As usual. Övade på vårt Greasenummer med kläder, kan säga att jag inte ser så manlig ut trots stora jeans och skinnjacka. Well. Å juste, den första lektionen var inställd, men så lojala som vi är stack halva klassen dit och hade lektion ändå.

Sen hände en rolig grej också. Fick ett sms av en estet-lärare, Hans (eller Hasse) där han frågade om jag ville vara med i hans måndagsensemble. Vilket jag ville mer än gärna. Så nu är jag med i två ensembler, måndag och tisdag. En och en halv timme varje gång. Äääälskar det.


Idag stack jag till skolan och ja, inget särskilt har hänt. Vi hade vikarie på rytmiken då vår rytmiklärare är i Miami (VADÅ FUSK?!) och vi körde en massa do-re-mi-övningar. Skoj.

På lunchen stack jag till mammas jobb (en vårdcentral) och kollade upp min handled. Har haft ont i den så länge jag kan minnas, och nu är det värre än någonsin. Kan knappt böja handen, varken fram eller bak. Gör ont att ta två på toa, hålla mattallriken, skriva, hålla i mobilen, spela gitarr, bara detta inlägget är smärtsamt att skriva. Så fort jag sträcker ut handen för att trycka ner tangenterna så smärtar det i hena handleden och upp i handen. Uäh. Det är liksom en knöl mittt uppe på handleden. Man har förr trott att det varit ett ganglion (googla) men efter dagens undersökning på mammas jobb så kom det fram till att det nog inte är det. Så jag fick ett nytt handledsskydd och så ska jag till en ortoped sen i framtiden någon gång. Det kan nämnligen vara ett ben som sticker upp (knölen...).


Iallafall, sen hade jag ensemble och slutade lite tidigare vilket resulterade i att jag för en gång skull hann sticka hem innan min pianolektion. Pianolektionen idag gick inte så jättebra, en del pga handleden. 

Sen stack jag på dans. Det gick bra. Kämpar på i hopp om att bli vig. Det ska gå.


Nu ska jag förtränga att jag har matteprov imorgon och gå och duscha istället. Chiao.   

Kreta 2012. Saknar värmen. 

Av Agnes - 8 februari 2014 21:44

har det inte hänt ett skit, därav bristen av blogginlägg.
Tänkte gå igenom alla dagar såhär "ah i måndags gjorde jag detta bla bla" men insåg sen att... inget har hänt eh.
Men well, vi kan snart vårt Grease-nummer på den estetiska kommunikationen, hade prov i torsdags (naturkunskapen), igår åt jag pizza med mina fina vänner och idag har jag städat huset och färgat mina ögonfransar. Tadaaa. Det var min vecka.

Här har vi mig med två popcornskålar. Dubbelt så mycket popcorn, dubbel lycka.

Av Agnes - 6 februari 2014 22:18

Men har inget att skriva om. Bloggar när jag har något skoj å blogga om.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards