agneskp

Alla inlägg under oktober 2011

Av Agnes - 23 oktober 2011 17:44


All the time, all the way, you know it's true

Av Agnes - 23 oktober 2011 16:18

Jaha. Detta är jag:

 10 saker om mej xd

1. Mitt fullständiga namn är Agnes Emma Maria. Jag bor i ödestaden Hässleholm om ligger mitt i skåne.

2. Jag har en lillasyster, en mamma,en pappa och en kanin om väger typ ett kilo för mkt.. xd

3: Jag rider 2-3 ggr i veckan, dansar en gång i veckan och sjunger en gång i veckan.

4. Jag är 14 år och fyller år den 15 juni xd

5. Jag ÄLSKAR musik, och älskar Ulrik Munther, plus hästar, huehue.

6. Jag håller typ på att spela gitarr och piano, men tar inga lektioner.

7. Jag HATAR tomater och svamp.

8. Jag har varit singel sen jag gick i typ 1:an..

9. Jag har inga fördomar, och skiter fullständigt i om en person är lespisk, bisexuell, svart, vit, handikappad. Jag älskar personen för den den är, that's it.

10. Jag skaffar en blogg för att jag inte har ngt liv och för att jag vill kunna titta bak på detta mfl. inlägg och minnas.



Haha intressanta jag..

Av Agnes - 23 oktober 2011 11:34

Hejhej..

Jaa, jag föll för grupptrycket och skaffa en blogg.. huehue..

menmen, har checkat lite bloggar, och har märkt att det blir ju roligt att checka tbx på det man skrev förr, det blir liksom som ett minne grejs.. okej, fatta nada av det jag skrev, menmen xd

Jag hoppas att jag kmr ha kvar denna bloggen, för alla andra bloggar jag har skaffat har jag typ dumpat efter ett tag, ha ha :p

men, kmr inte heller blogga varje dag, men vem bryr sej? 


Hahahah vrf skriver jag detta? ingen kmr endå läsa det ju.. xd


Ha det gött/ Agnes

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards