agneskp

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Omu

Av Agnes - 24 oktober 2011 20:57

http://www.youtube.com/watch?v=N12OR7YHVa8

ALLA (HAHHAHA agnes, alla? Det är typ 4 st som läser din blogg.. Alla? xd) checkar in denna sjukt bra låten, den är JÄTTEBRA! :o sitter ju och bölar till den.. ♥

Av Agnes - 24 oktober 2011 20:16

Haha den känslan man får när man bara vill skrika ngt rakt ut, så att hela världen hör.

Men man vet att det skulle bli vääääldigt fel?

Folk skulle titta vääldigt snett på en.

Har ni haft den känslan ngn gång?

Jag har det nu xd vet inte vrf, är bara så lycklig just nu, huehue kmr bli skit deppig sen xd

Vill bara skrika, hoppa, klippa av allt mitt hår, klä mej i kläder som jag inte har, bara springa ut, och LEVA. Jag vill inte sitta instängd i en skola, tänk om jag liksom skulle dö nu? Då skulle jag ha slösat bort en väldigt stor del av mitt liv gemon att gå i skolan? onödigt. Det vill inte jag.

Längtar tills gymnasiet, för då får man välja linje sj. Längtar tills jag får mitt barnbidrag, för då kan jag shoppa SJÄLV. Längtar till jag blir snyggare.. hahah längtar förgäves xd haha nä, men skiter i om jag blir snyggare, vill vara lite halv ful, som jag är nu xd Längtar tills jag får pengar nog att köpa mej en hund, och lite senare en häst.. ♥

Längtar tills.. Jag kan leva livet, haha har så tråkigt nu xd

Men jag längtar INTE tills imorn, för DÅ har vi hemkunskapsprov, och har inte pluggat huehuehuehue.. xd

Hahah tkr att detta blev lite mkt text, så slänger in en sådär halv fin och halv seriös bild från i somras ;)

 

Av Agnes - 24 oktober 2011 19:49


 Hahaha om du frågar mej så har det varit en azum dag ;D har egentligen inte hänt ngt, nä det har t.o.m varit tråkigare än vanligt i skolan, det är tråkigt väder, inget roligt har hänt efter skolan, har massa tråkiga läxor, men mår ändå AZUM ;D

Hhahaha vet inte vrf, som sagt xd jag är lite rånfön xd



Well you can break my bones, with sticks and stones, but you can't hold me down ♥

Haha, det är tråkigt att vara normal ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards