agneskp

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Agnes - 15 oktober 2012 17:47


Hey

one direction

wat ar you doin?

y so hot?

staph!

Av Agnes - 15 oktober 2012 17:39

Sitter här och ska egentligen göra läxa. Men ni kan ju räkna ut med stortån att det gör jag inte ha ha ha ha.
Jag har tagit fram läxan, suttit vid matbordet i ca två timmar, men bara varit inne på twitter Facebook bloggar youtube ÅSÅVIDARE.

Idag har varit min gråt-dag. Först för att vi inte fick några biljetter till x factor, sen för att vi såg klart på Dead Man Walking på engelskan, OCH DEN VAR JU INTE LITE HEMSK. Filippa och jag grät säkert en kvart efter att den hade slutat. Hahah lite pinsamt, det var ju sjuor och åttor i korridoren som inte trodde vi var helt friska. Jaja, den var faktiskt jättebra! Rekommenderar den. Fast då ska man inte vara i skolan, utan typ hemma, ensam, i sin säng med lite choklad.
En vecka och två dagar till tandställning nu då! Ser man fram emot. Eller. Nja.

I helgen var vi på femtioårsfest. Eller, vi HADE femtioårsfesten. Pappa och min morbror var det som firades. Är därför ganska trött.
Nä nu ska jag göra läxan, duscha, äta, SOVA.



Älskar dig fina kanin.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född år 1997 som råkade skaffa denna bloggen i Oktober 2011. Sen dess har jag bloggat om vad som fallit i mig, allt från vad som hänt i mitt liv till mina inre tankar och funderingar. Hoppas du får ut något av att läsa min blogg :)

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards